Νέα από την FCA

1 Μήνας 3 Ημέρες πριν #5122 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Οι δηλώσεις της Alfa Romeo Formula 1 Team μετά το Grand Prix της Ιαπωνίας


Καιρικές συνθήκες: συννεφιά με δυνατό αέρα. 22,0 - 21,1°C θερμοκρασία αέρα και 38,6 - 34,0°C θερμοκρασία οδοστρώματος.

Ξεκινήσαμε τον αγώνα με την ελπίδα να βρεθούμε στη 10αδα, αλλά από την αρχή φάνηκε ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό. Ο ρυθμός μας ήταν πολύ καλύτερος προς το τέλος του αγώνα που χρησιμοποιήσαμε τη μαλακή γόμα ελαστικών και αυτό είναι κάτι που πρέπει να εξετάσουμε ώστε να διασφαλίσουμε ότι το μονοθέσιο θα παρέχει το ίδιο επίπεδο απόδοσης καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα. Με τόσο δυνατό ανταγωνισμό θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις δυνατότητες του μονοθεσίου μας, αλλιώς οι άλλες ομάδες θα έχουν το πάνω χέρι, όπως συνέβη και σήμερα.[/i]."

Kimi Räikkönen (αριθμός μονοθεσίου 7 - "Stelvio"):

14η θέση, Ταχύτερος Γύρος 1:33.190

Ελαστικά: 15 γύροι με τη μέση γόμα, 21 γύροι με τη σκληρή γόμα και 15 με τη μαλακή γόμα

"Ήταν ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα. Πάντα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα και στο τέλος του αγώνα το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό με τα μαλακά ελαστικά. Κινούμασταν 3 με 4 δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σχέση με την αρχή του αγώνα, αλλά χάσαμε πολύ χρόνο και έτσι δεν είχαμε κάποια ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα. Δεν μπορούσαμε να βρούμε την ισορροπία με τη μέση και τη σκληρή γόμα και το εμπρός μέρος δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Πρέπει να δούμε τα δεδομένα και να καταλάβουμε τι έγινε, έτσι ώστε να διορθώσουμε το πρόβλημα και να έχουμε σταθερά την απόδοση που είδαμε στο τελευταίο μέρος του αγώνα.."

Antonio Giovinazzi (αριθμός μονοθεσίου 99 - "Giulia"):

14η θέση, Ταχύτερος Γύρος 1:33.190

Ελαστικά: 15 γύροι με τη μέση γόμα, 21 γύροι με τη σκληρή γόμα και 15 με τη μαλακή γόμα

"Ήταν ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα. Πάντα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα και στο τέλος του αγώνα το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό με τα μαλακά ελαστικά. Κινούμασταν 3 με 4 δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σχέση με την αρχή του αγώνα, αλλά χάσαμε πολύ χρόνο και έτσι δεν είχαμε κάποια ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα. Δεν μπορούσαμε να βρούμε την ισορροπία με τη μέση και τη σκληρή γόμα και το εμπρός μέρος δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Πρέπει να δούμε τα δεδομένα και να καταλάβουμε τι έγινε, έτσι ώστε να διορθώσουμε το πρόβλημα και να έχουμε σταθερά την απόδοση που είδαμε στο τελευταίο μέρος του αγώνα."

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2370
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 72

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    1 Μήνας 2 Ημέρες πριν #5123 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    H Fiat Chrysler Automobiles στο «κυνήγι» της ενεργειακής αποδοτικότητας


    Με σύνθημα «κάθε μικρό βήμα μπορεί να κάνει τη διαφορά», η Fiat Chrysler Automobiles, έχει ξεκινήσει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα με στόχο να βελτιστοποιήσει τη χρησιμοποίηση ενέργειας στις εγκαταστάσεις της.

    Η παραγωγή αυτοκινήτων αποτελεί μία εξαιρετικά ενεργοβόρα διαδικασία. Με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος, την ελαχιστοποίηση του ενεργειακού αποτυπώματος, αλλά και τη μείωση του κόστους παραγωγής χωρίς καμία παραχώρηση στο θέμα της ποιότητας, η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) έχει ξεκινήσει ένα ιδιαίτερο «κυνήγι» με στόχο τη βέλτιστη ενεργειακή απόδοση των εγκαταστάσεων της σε παγκόσμιο επίπεδο.



    Με σύνθημα «κάθε μικρό βήμα μπορεί να κάνει τη διαφορά» το πιλοτικό πρόγραμμα της FCA έχει σαν στόχο να εντοπίσει σε καθημερινή βάση λύσεις που θα μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας στις εγκαταστάσεις της. Το πρόγραμμα ξεκίνησε από τις μονάδες παραγωγής στις Η.Π.Α. και επεκτάθηκε σε όλες τις εγκαταστάσεις, ακόμα και σε ένα από τα πιο σύγχρονα και αποδοτικά εργοστάσια του ομίλου, εκείνο του Tychy στην Πολωνία όπου κατασκευάζεται εκτός των άλλων και το Fiat 500 .



    Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής έχει τη χαμηλότερη αναλογία κατανάλωσης ενέργειας ανά παραγόμενο αυτοκίνητο από κάθε άλλη στον κόσμο. Παρ' όλα αυτά μέσω του προγράμματος της FCA αναλύθηκαν όλες οι επιμέρους εγκαταστάσεις και οι αντίστοιχες λειτουργίες του με αποτέλεσμα να εντοπιστούν 33 τομείς όπου θα μπορούσαν να εφαρμοστούν συνολικά 90 λύσεις μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας.

    Μία από τις σημαντικότερες αφορούσε στην λειτουργία ελέγχου της θερμοκρασίας των εγκαταστάσεων, η οποία αποτελεί κρίσιμης σημασίας ειδικά για το τμήμα βαφής. Οι παρατηρήσεις που εντοπίστηκαν και στη συνέχεια οι σχετικές λύσεις που δόθηκαν απέδωσαν άμεσα μια μείωση της κατανάλωσης ενέργειας του εργοστασίου του Tychy σε ποσοστό 3%, μείωση που μεταφράζεται σε εκατομμύρια ευρώ και σημαντική μείωση του περιβαλλοντολογικού αποτυπώματος του εργοστασίου.



    Οι σχετικές πρωτοβουλίες έχουν ήδη εφαρμοστεί σε 10 ακόμα μονάδες παραγωγής της FCA, ενώ στόχος του ομίλου είναι να έχει επιτύχει μια μείωση στην κατανάλωση ενέργειας της τάξης του 30% το 2020 σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2370
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 72

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Συνημμένα:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    1 Μήνας 9 Ώρες πριν #5125 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Ξεκινά η κατασκευή της γραμμής παραγωγής για το Jeep® Compass και το Compass PHEV στο εργοστάσιο του Melfi


    • Το εργοστάσιο του Melfi στην Ιταλία -όπου θα κατασκευάζεται πλέον και το Jeep Compass σε μία νέα γραμμή παραγωγής- γιορτάζει φέτος τα 25α γενέθλια του.
    • Στο εργοστάσιο του Melfi η FCA έχει δημιουργήσει το Plant Academy, μια πρωτοβουλία που σαν στόχο έχει να αναδείξει και να υποστηρίξει τα ταλέντα και τις δεξιότητες των εργαζομένων προωθώντας νέες ιδέες που αφορούν και την ηλεκτροκίνηση σε όλες τις εγκαταστάσεις του ομίλου.
    • Το Renegade ήταν το πρώτο SUV της Jeep που η παραγωγή του πραγματοποιήθηκε στο Melfi. Από το 1ο τρίμηνο του 2020, το εργοστάσιο θα αναλάβει και την παραγωγή του Compass με στόχο την ταχύτερη κάλυψη της ζήτησης για το μοντέλο στην Ευρώπη, ενώ στις ίδιες εγκαταστάσεις θα ακολουθήσει η παραγωγή των plug-in υβριδικών εκδόσεων (PHEV) των Renegade και Compass.
    • Με το λανσάρισμα και του Jeep Compass PHEV η μάρκα στοχεύει να ξεπεράσει το ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε το μοντέλο το 2018 (78.000 πωλήσεις).
    • Η νέα γραμμή παραγωγής αποτελεί ακόμα ένα βήμα στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου της FCA για την περίοδο 2019-2021, το οποίο έχει σαν βασικό πυλώνα τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
    • Τον περασμένο μήνα η Jeep πέτυχε ακόμα ένα ρεκόρ με 12.000 πωλήσεις στην Ευρωπαϊκή αγορά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του 2018 όπου η εταιρεία αναδείχθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα.
    Δημιουργώντας μια συμβολική σύνδεση της ιστορίας της με το μέλλον, η μονάδα παραγωγής της Fiat Chrysler Automobiles στο Melfi της Ιταλίας, παράλληλα με τα 25 χρόνια λειτουργίας της, γιορτάζει και την έναρξη της κατασκευής της γραμμής παραγωγής του Jeep® Compass για τις ανάγκες της Ευρωπαϊκής αγοράς. Η μεγάλη εμπορική επιτυχία του μοντέλου στην Ευρώπη επέτρεψε τη μεταφορά της παραγωγής από την Αμερική στην Ιταλία στο εργοστάσιο του Melfi, όπου από την αρχή της λειτουργίας του το 1994 έχουν παραχθεί περισσότερα από 7,4εκ. οχήματα. Την παραγωγή του Compass στο Melfi θα ακολουθήσουν στην ίδια μονάδα και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις (PHEV) των Renegade και Compass.

    Στο πλαίσιο του πλάνου για την επένδυση 5 δις. ευρώ στην Ιταλία από την FCA, η νέα γραμμή παραγωγής αποτελεί σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της παρουσίας του Jeep Compass στην Ευρώπη, αλλά και γενικότερα της δυναμικής του εργοστασίου του Melfi, το οποίο αποτελεί μία από τις πλέον σύγχρονες μονάδες παραγωγής στην Ευρώπη.

    Οι προηγμένες δομές του Melfi αποτέλεσαν βασική αιτία για την επιλογή του ως το ιδανικό σημείο για την παραγωγή και του Jeep Renegade, με περισσότερες από 900.000 μονάδες του μικρότερου μοντέλου της Jeep να έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα. Η παραγωγή του Jeep Compass στη Ν. Ιταλία και στη συνέχεια του Compass PHEV αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2020, επιτρέποντας ταχύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες της Ευρωπαϊκής αγοράς, στην οποία η κατηγορία των συμπαγών SUV αναπτύσσεται συνεχώς.



    Με παραγωγή στην Αμερική, στην Ασία και τώρα στην Ευρώπη, το Jeep Compass είναι ένα πραγματικά παγκόσμιο μοντέλο με στενούς όμως δεσμούς με την Ευρώπη. Με την παρουσίαση του το 2017 αποτέλεσε το πρώτο Jeep που σχεδιάστηκε ειδικά για τους δρόμους της Γηραιάς Ηπείρου και ήδη περισσότερες από 78.000 μονάδες έχουν διατεθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το 40% των πωλήσεων της Jeep στην Ευρώπη αφορούν στο Compass, καθιστώντας το μαζί με το Renegade τα δημοφιλέστερα μοντέλα της μάρκας.

    Το Compass έχει στρατηγικό ρόλο για τη μάρκα Jeep και για αυτό ο όμιλος επενδύει σταθερά σε αυτό. Στο μέλλον η παρουσίαση της plug-in υβριδικής έκδοσης του μοντέλου θα φέρει επανάσταση στην κατηγορία των συμπαγών SUV και σε συνδυασμό με την αντίστοιχη έκδοση του Jeep Renegade θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας στην Ευρώπη, η οποία τα 5 τελευταία χρόνια παρουσίασε αύξηση κατά 330%!

    Οι παραπάνω ενέργειες είναι μέρος της στρατηγικής της FCA όχι απλά για να προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό της γκάμας των εταιριών της σεβόμενη τις ιδιαιτερότητες κάθε μάρκας, αλλά παράλληλα για να δημιουργήσει μια ομάδα e-Mobility η οποία θα συντονίσει όλες εκείνες τις δραστηριότητες που θα επιτρέψουν στους καταναλωτές να μπουν στη νέα εποχή της αυτοκίνησης με τον πλέον εύκολο και αποδοτικό τρόπο. Στόχος είναι οι πελάτες να έχουν την ευκαιρία να οδηγούν ένα ηλεκτρικό όχημα χωρίς να ανησυχήσουν για τίποτα (φόρτιση, συντήρηση, ασφάλιση, κτλ.), επιλέγοντας το μοντέλο που θα ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες τους.

    Η παραγωγή του Jeep Compass στην Ευρώπη είναι μέρος ενός ευρύτερου πλάνου επενδύσεων που περιλαμβάνει την παρουσίαση 13 νέων ή ανανεωμένων μοντέλων και την υλοποίηση ενός πλάνου παρουσίασης 12 ηλεκτρικών εκδόσεων. Το συγκεκριμένο πλάνο περιλαμβάνει την παραγωγή των plug-in (PHEV) υβριδικών Jeep Renegade και Jeep Compass στο Melfi και την παραγωγή του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 BEV στο Mirafiori. Παράλληλα στο Mirafiori και στη Modena θα παράγονται και τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Maserati, ενώ στο Sevel το ηλεκτρικό Fiat Professional Ducato Electric και στο Pomigliano d'Arco η Alfa Romeo Tonale.



    To Melfi συμπληρώνει 25 χρόνια ζωής γεμάτα επιτυχίες και ρεκόρ

    Το Melfi, μία από τις πλέον προηγμένες μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων, κλείνει φέτος 25 χρόνια λειτουργίας έχοντας πρόσφατα πλήρως αναδιοργανωθεί με μία επένδυση 1 δις. ευρώ για την παραγωγή των Fiat 500X και Jeep Renegade.

    Με έκταση περίπου 1,9 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα, το Melfi κατασκευάστηκε την περίοδο 1991-1993 στην περιοχή San Nicola, σε απόσταση 18χλμ. από το Melfi. Στην παρούσα φάση στην εγκατάσταση κατασκευάζονται τα Fiat 500X και Jeep Renegade, ενώ από τις αρχές του 2020 θα ξεκινήσει η παραγωγή του Jeep Compass, καθώς και των plug-in υβριδικών εκδόσεων της μάρκας που έχουν κρίσιμο ρόλο στην στρατηγική εξηλεκτρισμού των μοντέλων του ομίλου.

    Η μονάδα παραγωγής περιλαμβάνει εγκαταστάσεις για όλα τα στάδια παραγωγής (πρέσες, βαφείο, μονάδες συναρμολόγησης, κτλ.) και απασχολεί 7.300 εργαζομένους. Παράλληλα 860 ρομπότ «απασχολούνται» στο τμήμα κατασκευής των αμαξωμάτων και 54 ρομπότ στο βαφείο. Το Melfi αποτελεί ένα παράδειγμα τεχνολογικής εξέλιξης και καινοτομίας. Ήταν η πρώτη μονάδα που εφάρμοσε ένα νέο είδος οργάνωσης με αποκέντρωση των αρμοδιοτήτων και ενσωμάτωση των λειτουργιών βάση των αναγκών παραγωγής. Στη συνέχεια ανέπτυξε τη συνδεσιμότητα μέσα στη γραμμή παραγωγής διατηρώντας πάντα την αρχή του «lean production» για μέγιστη αποδοτικότητα. Πλέον το Melfi έχει περάσει στη φιλοσοφία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης όπου η τεχνολογία με τον ανθρώπινο παράγοντα να βρίσκονται σε απόλυτη αρμονία για μέγιστη απόδοση, ποιότητα και ασφάλεια για το προσωπικό και το περιβάλλον.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2370
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 72

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    4 Εβδομάδες 2 Ημέρες πριν #5126 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Με θετικό πρόσημο τα αποτελέσματα πωλήσεων της FCA στην Ευρώπη για το 3ο τρίμηνο του 2019
    • Το 3ο τρίμηνο του 2019 η Fiat Chrysler Automobiles διέθεσε στην Ευρωπαϊκή αγορά 200.200 αυτοκίνητα, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς της τάξης του 5,4%. Η επίδοση της εταιρείας το Σεπτέμβριο, με αύξηση των πωλήσεων κατά 12,8% (69.500 μονάδες), αποτελεί θετικό στοιχείο για την πορεία του ομίλου το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
    • Το τρίμηνο επηρεάστηκε από σειρά διακυμάνσεων της αγοράς. Ενώ τους δύο πρώτους μήνες μόνο οι Jeep και Lancia παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεων, τον Σεπτέμβριο όλες οι μάρκες του ομίλου παρουσίασαν αύξηση (Fiat 10,8%, Alfa Romeo +25,9%, Jeep 18,1%, Lancia 23,3%).
    • Τα Fiat 500 και Fiat Panda εξακολούθησαν να είναι τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας Α στην Ευρώπη, με το Panda να παρουσιάζει αύξηση κατά 14,0% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Αντίστοιχα την ίδια περίοδο το Fiat Tipo αύξησε τη διείσδυση του στην αγορά κατά 111,6%.
    • Οι Alfa Romeo Giulietta, Giulia και Stelvio παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεων το Σεπτέμβριο κατά 51,1%, 39,9% και 19,0% αντίστοιχα.
    • Θετικά έκλεισε το τρίμηνο και για την Jeep, με όλα της τα μοντέλα (Renegade, Compass, Cherokee) να παρουσιάζουν αύξηση των πωλήσεων.
    Η Fiat Chrysler Automobiles ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο του έτους με σημαντική αύξηση των πωλήσεων τον Σεπτέμβριο (+12,8%). Συνολικά ο όμιλος διέθεσε 200.200 οχήματα επιτυγχάνοντας μερίδιο 5,4%.

    Η Alfa Romeo αύξησε τις πωλήσεις της τον Σεπτέμβριο κατά 25,9% με 4.100 μονάδες, ενώ ειδικότερα στην Ιταλία η αύξηση έφτασε το 33,9%. Αντίστοιχα θετικά για τη μάρκα ήταν τα αποτελέσματα και σε άλλες μεγάλες αγορές, όπως στη Γερμανία (+21,5%), στη Γαλλία (+26,0%) και στη Μεγάλη Βρετανία (+5,5%). Αναλυτικά ανά μοντέλο η αύξηση το Σεπτέμβριο ήταν +51,1% για την Giulietta, 19,0% για την Giulia και 39,9% για τη Stelvio.

    Η Jeep ολοκλήρωσε το τρίμηνο με συνολικές πωλήσεις 40.200 μονάδων και μερίδιο αγοράς 1,1%. Το Σεπτέμβριο οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 18,1% με συνολικά 11.800 μονάδες. Σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 η μάρκα παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων κατά 0,8%, με 132.400 μονάδες και μερίδιο αγοράς 1,1%. Και η Jeep παρουσίασε θετικά αποτελέσματα στις μεγαλύτερες αγορές με αύξηση 36,9% στη Γαλλία, +27,7% στην Ιταλία και +6,3 στη Γερμανία. Ειδικότερα οι πωλήσεις του Renegade αυξήθηκαν στο τρίτο τρίμηνο κατά 26,2%, ενώ στο σύνολο της χρονιάς η αύξηση είναι της τάξης του 14,4%. Αντίστοιχα για το Compass η αύξηση το Σεπτέμβριο έφτασε το 6,6%. Τέλος το Cherokee αύξησε τις πωλήσεις του κατά 10,4% το συγκεκριμένο τρίμηνο και κατά 8,9% στο σύνολο της χρονιάς.

    Η Fiat στον τελευταίο μήνα του 3μηνου διέθεσε 49.000 οχήματα, μια αύξηση της τάξης του 10,8% σε σχέση με την περσινή χρονιά, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 3,8%. Τα Fiat 500 και Fiat Panda διατήρησαν την κυριαρχία τους στην κατηγορία Α, με αύξηση των πωλήσεων για το 500 κατά 5,8% και 11,6% για το Panda. Παράλληλα η Fiat παρουσίασε το πρώτο Panda που δίνει έμφαση στην πολυτέλεια, το Panda Trussardi. Αντίστοιχα θετικά ήταν τα αποτελέσματα και για το 500Χ που παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων το Σεπτέμβριο κατά 40,0%, χάρη και στο λανσάρισμα του νέου 500Χ Sport. Τέλος τα Fiat Tipo (+111,6%) και 500L (+6,5%) κατάφεραν να παρουσιάσουν αύξηση μεγαλύτερη από την αντίστοιχη που παρουσίασε το σύνολο της κατηγορία τους.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2370
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 72

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Εβδομάδες 5 Ημέρες πριν #5131 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    F4 Championship powered by Abarth: To φυτώριο της F1 έχει καρδιά από την Abarth


    • Ολοκληρώθηκαν τα πρωταθλήματα της F4 σε Ιταλία και Γερμανία, τα οποία αποτελούν φυτώριο για τους μελλοντικούς οδηγούς της Formula 1, όπως ο Καναδός Lance Stroll που ήδη αγωνίζεται στην F1 και ο Γερμανός Mick Schumacher που αγωνίζεται στην F2.
    • Και στα δύο πρωταθλήματα κίνηση στα μονοθέσια δίνει ο κινητήρας 1.4 T-Jet της Abarth με απόδοση 160 ίππους.
    • Στην Ιταλία Πρωταθλητής αναδείχθηκε ο Νορβηγός Dennis Hauger, ενώ στη Γερμανία ο Γάλλος Theo Purchaire.
    TΤα πρωταθλήματα F4 powered by Abarth ολοκληρώθηκαν στην Ιταλία και στη Γερμανία, με τους Dennis Hauger και Theo Purchaire να κατακτούν τα αντίστοιχα τρόπαια. Στην Ιταλία ο Νορβηγός οδηγός Hauger κέρδισε 12 αγώνες τερματίζοντας μπροστά από τον Βραζιλιάνο Gianluca Petecof, ενώ στη Γερμανία ο Γάλλος οδηγός Purchaire επικράτησε ανάμεσα σε 30 οδηγούς, συμπεριλαμβανομένου και του Arthur Lecler, αδερφού του οδηγού της Ferrari στην Formula 1.



    Ο ανταγωνισμός και στα δύο πρωταθλήματα είναι πολύ σκληρός, ενώ κοινή συνισταμένη είναι η χρησιμοποίηση απ' όλα τα μονοθέσια του κινητήρα 1.4 T-Jet της Abarth που εφοδιάζει και τα Abarth 595 και 695. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί ένα Turbo χαμηλής αδράνειας και αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. Η αναλογία των 3,5κιλών/ίππο εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις στα μονοθέσια προσφέροντας ένα πολύ σημαντικό μάθημα στους νεαρούς οδηγούς.

    Η υψηλή απόδοση και αξιοπιστία του κινητήρα συνδυάζεται με το χαμηλό κόστος επιτρέποντας τη σχετικά προσιτή είσοδο των οδηγών στον κόσμο των αγώνων. Αυτή η λογική βρίσκεται σε απόλυτη συμφωνία με τη φιλοσοφία του ιδρυτή της μάρκας, Carlo Abarth, η οποία επέτρεψε σε ολόκληρες γενιές νέων να δοκιμάσουν την τύχη τους στους αγώνες. Τα προηγούμενα χρόνια στα μονοθέσια της F4 με τους κινητήρες της Abarth αγωνίστηκαν διάσημοι οδηγοί, όπως ο Mick Schumacher, γιος του Michael Schumacher, ο ξάδερφος του, David Schumacher (γιος του Ralf Schumacher) και ο Enzo Fitipaldi, εγγονός του δις Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Formula 1, Emerson Fittipaldi.


  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2370
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 72

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Εβδομάδες 4 Ημέρες πριν #5133 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    H Fiat Chrysler Automobiles επιταχύνει τα σχέδια εξηλεκτρισμού της γκάμας της δημιουργώντας το πρώτο “Battery Hub”
    • Η δημιουργία του συγκροτήματος "Battery Hub" στο εργοστάσιο του Mirafiori θα ξεκινήσει στις αρχές του 2020.
    • Οι μπαταρίες που θα συναρμολογούνται στο "Battery Hub" θα εφοδιάζουν τη νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της FCA.
    • Η Comau, εταιρεία τεχνολογίας του ομίλου FCA, αποτελεί βασικό συνεργάτη στο πρόγραμμα χάρη στην εξειδίκευση της στις μεθόδους παραγωγής.
    • Η αρχική επένδυση για το "Battery Hub" θα είναι της τάξης των 50 εκατομμυρίων ευρώ.
    Η Fiat Chrysler Automobiles ανακοινώνει την κατασκευή ενός νέου τμήματος συναρμολόγησης μπαταριών στο βιομηχανικό συγκρότημα του Mirafiori στο Τορίνο, ως μέρος της συνολικής της στρατηγικής για το e-Mobility. Το νέο τμήμα με την ονομασία "Battery Hub" θα βρίσκεται στην καρδιά του Mirafiori, ενώ η κατασκευή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2020.

    Η νέα επένδυση έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά πρωτοβουλιών και συμφωνιών που έχει συνάψει ο όμιλος τους τελευταίους μήνες και αφορούν στη νέα εποχή της αυτοκίνησης.

    «Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μία περίοδο σημαντικών ανακατατάξεων και μία από τις βασικές τάσεις είναι η ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Pietro Gorlier, COO της FCA για την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή & Αφρική). «Με το νέο "Battery Hub" που θα δημιουργηθεί στο Mirafiori προσθέτουμε ακόμα ένα στοιχείο στο «οικοσύστημα» μας που περιλαμβάνει όλα τα στάδια από την αλυσίδα της παραγωγής μέχρι την υποστήριξη του τελικού χρήστη. Είναι ένα ταξίδι που περνά μέσα από τις πρόσφατες συνεργασίες μας στον τομέα των υπηρεσιών φόρτισης, των δικτύων V2G και της υποστήριξης των πελατών των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο».

    Η νέα εγκατάσταση θα δημιουργηθεί σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτό το σκοπό κτήριο που θα έχει τη δυνατότητα επέκτασης για μελλοντικές αναβαθμίσεις. Θα εφαρμοστούν οι πιο προηγμένες μέθοδοι παραγωγής, οι οποίες περιλαμβάνουν εκτός των άλλων και τη συνεργασία ρομπότ με ανθρώπους. Παράλληλα το "Battery Hub" θα περιλαμβάνει ειδικούς χώρους εκπαίδευσης, αλλά και χώρους πειραματικής έρευνας. Αυτή η επιλογή θα επιτρέψει η εγκατάσταση να προσαρμόζεται πολύ γρήγορα στις αλλαγές που θα προκύπτουν στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το ενσωματωμένο τεχνολογικό κέντρο θα είναι αφιερωμένο στον ποιοτικό έλεγχο των εξαρτημάτων που θα αποστέλλονται από τους διάφορους εξωτερικούς προμηθευτές, ενώ τέλος μετά τη συναρμολόγηση ένα ηλεκτρονικό σύστημα με τεχνολογία αιχμής που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Comau, θα χρησιμοποιείται για να ελέγχει την απόδοση των μπαταριών.

    Η αρχική επένδυση για την κατασκευή της νέας δομής θα είναι περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ.

    Η σημερινή ανακοίνωση έρχεται μόλις λίγους μήνες μετά τη δήλωση της FCA ότι η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 θα ξεκινήσει στο Mirafiori το δεύτερο 6μηνο του 2020. Περίπου 1.200 άνθρωποι θα απασχολούνται στην κατασκευή του νέου οχήματος, του οποίου η αρχική παραγωγή θα είναι 80.000 μονάδες/έτος με τη δυνατότητα αυτός ο αριθμός να αυξηθεί στο μέλλον. Παράλληλα μερικές εβδομάδες νωρίτερα η FCA ανακοίνωσε και την παρουσίαση των νέων GranTurismo και GranCabrio, τα οποία θα είναι τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Maserati που επίσης θα κατασκευάζονται στο Τορίνο.

    Σήμερα στο συγκρότημα του Τορίνο, το οποίο περιλαμβάνει τις εγκαταστάσεις του Mirafiori και του Grugliasco, απασχολούνται περίπου 20.000 άτομα σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Συνολικά η FCA θα επενδύσει περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια ευρώ την περίοδο 2019-2021 στην Ιταλία, παρουσιάζοντας 13 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα και 12 ηλεκτρικές εκδόσεις.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2370
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 72

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
    • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
    • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.662 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ